Vážení zákazníci, INTERNETOVÝ OBCHOD A EXPEDICE ZBOŽÍ FUNGUJE BEZ OMEZENÍ.
0
Kategorie

Platba a Doprava

Jak mohu svoji objednávku zaplatit?


Platba za objednané zboží u nás probíhá pěti možnými způsoby:

Platba za objednané zboží probíhá Bankovním převodem na účet vedený u FIO banky. Faktura pro uhrazení částky bude zaslána na zákazníkův e-mail uvedený v objednávce ihned po přiřazení variabilního symbolu k objednávce. Plaťte prosím až po obdržení faktury na váš e-mail, děkujeme !!!

 

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám: ComGate Payments, a.s.,            Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel:  +420 228 224 267

 

U některého zboží je možné zvolit platbu Dobírkou. T.j. že za zboží zaplatíte až při převzetí od řidiče spedice, buď v hotovosti nebo platební kartou.

 

Samozřejmě je možné zboží zaplatit Hotově při převzetí na naší prodejně v Brněnci. (zboží je možné vyzvednou po předchozí telefonické domluvě) Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinnen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinnen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Způsob platby

  • Bankovním převodem                          -    0,- Kč
  • Online platba převodem nebo kartou  -    0,- Kč
  • Hotově na prodejně                             -    0,- Kč
  • Dobírkou                                              -  39,- Kč

 



Kdy své zboží dostanu?

Omlouváme se, ale v některých případech zaznamenáváme 1-2 dny zpoždění dodání. Jedná se o přetížení dopravních společností v důsledku koronaviru a blížících se vánočních svátků. Děkujeme za pochopení.

Dobu dodání jednotlivého zboží najdete přímo u produktu.

Zelená věta vás informuje o Dostupnosti na skladě.

Modrá věta zase o předpokládané Době dodání na Vaši adresu.

Pokud tyto informace pro Vás nejsou jasné a přehledné, informujte se na e-mailu: info@wellmall.cz.

 

Vyjímečné záležitosti
Může se stát, že vámi vybrané zboží se vyprodá a my dostaneme informaci až po té, co si zboží objednáte. Pokud se stane, že Vámi objednané zboží není skladem u nás ani na skladě našeho dodavatele, budeme Vás o tom co nejdříve informovat.
Snažíme se, aby se tato nepříjemná záležitost stávala co nejméně. Děláme maximum pro to, aby se Vám u nás dobře a pohodlně nakupovalo.

 



Kolik za dopravu zaplatím?


Cena za dopravu se odvozuje od celkové váhy zboží z Vaší objednávky.

U každého produktu cenu dopravy vidíte, nic nemusíte zdlouhavě přepočítávat.

Při nákupu více položek se cena doprav nesčítá. Sečte se váha jednotlivých produktů a dle výsledné hmotnosti se odvodí cena.
Tento způsob účtování dopravy je dle ceníku Dopravních společností.

 

 

 

Váhu zboží naleznete u konkrétního produktu v záložce Vlastnosti.

 

Zásilka o váze:

       do  5 kg         199,- Kč      AKCE   150,- Kč
    6 -   15 kg        
299,- Kč     
  16 -   30 kg        
399,- Kč     
  31 -   50 kg         550,- Kč
  51 -   75 kg         710,- Kč
  76 - 100 kg         850,- Kč
101 - 150 kg       1 170,- Kč
151 - 200 kg       1 400,- Kč
201 - 300 kg       1 840,- Kč

 

 

Do Slovenské republiky přepravné účtujeme dle sazby, kterou určuje náš dopravce. Pošlete adresu doručení a typ vybraného zboží a my Vám zašleme cenu dopravy k Vám. Nutno se před objednáním dohodnout s prodejcem.

 

 

Doplatkové služby

Spedice TopTrans, kterou využíváme nabízí tyto dodatkové služby, které můžete, ale nemusíte využít:

TOPTIME                       Dopolední doručení do 12 hodin

TOP-PRIVAT                   Večerní doručení od 16 - 20 hodin

TOP-WEEKEND             Sobotní doručení do 13 hodin

TOP COMFORT              Výnos zásilky do patra za aktivní asistence příjemce max. 100 kg/ks

TOP COMFORT PLUS     Výnos zásilky do patra bez asistence příjemce max 100 kg/ks



Nedostanu zboží rozbité?


Zásilky balíme tak, aby k Vám dorazily v pořádku.

Zboží při přebíraní od Dopravních společností si prosím ihned pečlivě

 ZKONTROLUJTE přímo při převzetí.

Zboží při přebíraní od Dopravní společnosti Toptrans si prosím pečlivě ZKONTROLUJTE přímo při převzetí,

balíky přímo při přebírání otevírejte, rozbalujte z originálních obalů a kontrolujte samotné zboží.

Zejména u rozměrnějšího a křehkého zboží

(sprchové kouty a boxy, sprchové panely, veškerá sanitární keramika, vany, kuchyňské dřezy, koupelnový nábytek, ...)

JE TATO KONTROLA NUTNÁ.

Na pozdější reklamace týkající se mechanických poškození způsobených přepravou

a manipulací se zbožím nebude brán zřetel.

Děkujeme za pochopení.

 

U dopravní společnosti GLS jsou podmínky pro převzetí následující:

GLS přijímá k přepravě zásilky v uzavřeném a neporušeném obalu, aniž kontroluje jejich obsah.

V tomto stavu také zajistí jejich dopravu k příjemcům, tj. v uzavřeném obalu a bez kontroly obsahu.

V případě jakéhokoliv viditelného poškození zásilky nebo obalu umožní GLS příjemci, aby ihned po doručení zkontroloval obsah zásilky.

Výsledek této kontroly je doručujícím řidičem zaznamenán do Zápisu o škodě sepsaného společně s příjemcem. Zápis o škodě není uplatněním nároku na náhradu škody.

Zjevné porušení nebo poškození obalu může být rozporováno nejpozději při přebírání zásilky.

O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán Zápis o škodě na formuláři GLS. V případě škody, která není při doručení zjevná, vznikne oprávněný nárok na náhradu pouze v případě, je-li tento nárok předložen Příkazcem GLS v písemné formě do 3 pracovních dnů od doručení nebo vrácení zásilky a pokud byly příčiny poškození prokazatelně na straně poskytovatele služby. Při neporušeném balení zásilky neodpovídá GLS za mechanické, elektrické, nebo elektronické poškození obsahu i když vnitřní balení zásilky bylo dostatečné.

Balíky přímo při přebírání otevírejte, rozbalujte z originálních obalů a kontrolujte samotné zboží.

 

Na pozdější reklamace týkající se mechanických poškození způsobených přepravou a manipulací se zbožím nebude brán zřetel.

Než zboží převezmete tak je pojištěno.

Vaším podpisem při převzetí stvrzujete, že jste PŘEVZALI ZBOŽÍ V POŘÁDKU a bez výhrad!!!

Tím se vzdáváte možnosti využít pojištění, které je v ceně dopravy.
Děkujeme za pochopení.


 

Naši dopravci
Toptrans - využíváme pro koupelnový sortiment a všechny další nadměrné zásilky.

GLS - využíváme na drobnější balíčky.

PPL - využíváme pouze u výrobků od firmy Arttec


U každé objednávky Vás e-mailovou a SMS zprávou informujeme o tom, že je vaše zásilka expedována, jakým dopravcem, a kdy Vám zásilku doručí.

Následně v den doručení Vás bude Dopravce znovu telefonicky kontaktovat.

Platební brána ComGate

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace