Platba a Doprava
Jak mohu svoji objednávku zaplatit?
Platba za objednané zboží u nás probíhá pěti možnými způsoby:
Platba za objednané zboží probíhá:
- Bankovním převodem na účet vedený u FIO banky. Proforma faktura (není daňový doklad) je zaslána do 20 minut od odeslání objednávky. Po uhrazení proformy se začne objednávka připravovat k expedici. Následující den od odeslání zboží, bude zaslána, na zákazníkův e-mail uvedený v objednávce, faktura-daňový doklad.
Kdy své zboží dostanu?
Dobu dodání jednotlivého zboží najdete přímo u produktu.
Zelená věta vás informuje o Dostupnosti na skladě.
Modrá věta zase o předpokládané Době dodání na Vaši adresu.
Pokud tyto informace pro Vás nejsou jasné a přehledné, informujte se na e-mailu: info@wellmall.cz.
Vyjímečné záležitosti
Může se stát, že vámi vybrané zboží se vyprodá a my dostaneme informaci až po té, co si zboží objednáte. Pokud se stane, že Vámi objednané zboží není skladem u nás ani na skladě našeho dodavatele, budeme Vás o tom co nejdříve informovat.
Snažíme se, aby se tato nepříjemná záležitost stávala co nejméně. Děláme maximum pro to, aby se Vám u nás dobře a pohodlně nakupovalo.
Kolik za dopravu zaplatím?
U každého produktu cenu dopravy vidíte, nic nemusíte zdlouhavě přepočítávat.
Cena za dopravu se odvozuje od celkové váhy zboží z Vaší objednávky.
Při nákupu více položek se cena doprav nesčítá. Sečte se váha jednotlivých produktů a dle výsledné hmotnosti se odvodí cena.
Tento způsob účtování dopravy je dle ceníku Dopravních společností.
Váhu zboží naleznete u konkrétního produktu v záložce Vlastnosti.
Zásilka o váze:
do 5 kg 199,- Kč AKCE 150,- Kč
6 - 15 kg 299,- Kč
16 - 30 kg 399,- Kč
31 - 50 kg 550,- Kč
51 - 75 kg 710,- Kč
76 - 100 kg 850,- Kč
101 - 150 kg 1 170,- Kč
151 - 200 kg 1 400,- Kč
201 - 300 kg 1 840,- Kč
I u nás je možno využít zaslání zásilky na výdejní místo Zásilkovny.
Cena dopravy balíčku 79,- Kč
Pravidla pro možnost zaslání balíčku touto službou:
Maximální hmotnost zásilky: 5 kg.
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
Doručení na výdejnu cca 2-3 pracovní dny.
Doplatkové služby
Spedice TopTrans, kterou využíváme nabízí tyto dodatkové služby, které můžete, ale nemusíte využít:
TOPTIME Dopolední doručení do 12 hodin
TOP-PRIVAT Večerní doručení od 16 - 20 hodin
Možnost využít jen ve městech, kde je depo TopTransu. (Praha, Kralupy nad Vltavou, Kolín, České Budějovice, Strakonice, Cheb, Plzeň, Beroun, Lovosice, Liberec, Ústí nad Labem, Mladá Boleslav, Pardubice, Hradec Králové, Trutnov, Brno, Uherské Hradiště, Hodonín, Třebíč, Svitavy, Jihlava, Olomouc, Rapotín, Studénka, Ostrava)
TOP COMFORT Výnos zásilky do patra za aktivní asistence příjemce max. 100 kg/ks
TOP COMFORT PLUS Výnos zásilky do patra bez asistence příjemce max 100 kg/ks
Nedostanu zboží rozbité?
Zásilky balíme tak, aby k Vám dorazily v pořádku.
Zboží při přebíraní od Dopravních společností si prosím ihned pečlivě ZKONTROLUJTE přímo při převzetí. |
Zboží při přebíraní od Dopravní společnosti Toptrans si prosím pečlivě ZKONTROLUJTE přímo při převzetí,
balíky přímo při přebírání otevírejte, rozbalujte z originálních obalů a kontrolujte samotné zboží.
Zejména u rozměrnějšího a křehkého zboží
(sprchové kouty a boxy, sprchové panely, veškerá sanitární keramika, vany, kuchyňské dřezy, koupelnový nábytek, ...)
JE TATO KONTROLA NUTNÁ.
Na pozdější reklamace týkající se mechanických poškození způsobených přepravou
a manipulací se zbožím nebude brán zřetel.
Děkujeme za pochopení.
U dopravní společnosti GLS jsou podmínky pro převzetí následující:
GLS přijímá k přepravě zásilky v uzavřeném a neporušeném obalu, aniž kontroluje jejich obsah.
V tomto stavu také zajistí jejich dopravu k příjemcům, tj. v uzavřeném obalu a bez kontroly obsahu.
V případě jakéhokoliv viditelného poškození zásilky nebo obalu umožní GLS příjemci, aby ihned po doručení zkontroloval obsah zásilky.
Výsledek této kontroly je doručujícím řidičem zaznamenán do Zápisu o škodě sepsaného společně s příjemcem. Zápis o škodě není uplatněním nároku na náhradu škody.
Zjevné porušení nebo poškození obalu může být rozporováno nejpozději při přebírání zásilky.
O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán Zápis o škodě na formuláři GLS. V případě škody, která není při doručení zjevná, vznikne oprávněný nárok na náhradu pouze v případě, je-li tento nárok předložen Příkazcem GLS v písemné formě do 3 pracovních dnů od doručení nebo vrácení zásilky a pokud byly příčiny poškození prokazatelně na straně poskytovatele služby. Při neporušeném balení zásilky neodpovídá GLS za mechanické, elektrické, nebo elektronické poškození obsahu i když vnitřní balení zásilky bylo dostatečné.
Balíky přímo při přebírání otevírejte, rozbalujte z originálních obalů a kontrolujte samotné zboží.
Na pozdější reklamace týkající se mechanických poškození způsobených přepravou a manipulací se zbožím nebude brán zřetel. Než zboží převezmete tak je pojištěno. Vaším podpisem při převzetí stvrzujete, že jste PŘEVZALI ZBOŽÍ V POŘÁDKU a bez výhrad!!! Tím se vzdáváte možnosti využít pojištění, které je v ceně dopravy. |
Naši dopravci
Toptrans - využíváme pro koupelnový sortiment a všechny další nadměrné zásilky
GLS - využíváme na drobnější balíčky
PPL - využíváme pouze u výrobků od firmy Arttec
Zásilkovna - využíváme na drobnější balíčky
U každé objednávky Vás e-mailovou a SMS zprávou informujeme o tom, že je vaše zásilka expedována, jakým dopravcem, a kdy Vám zásilku doručí.
Následně v den doručení Vás bude Dopravce znovu telefonicky kontaktovat.