Dovolujeme si vás upozornit, že od středy 21.12.2022 do pátku 30.12.2022 bude z důvodů vánočních svátků a inventury zavřeno. Veškeré objednávky a dotazy budeme zpracovávat opět od 2.1.2023. Děkujeme za pochopení..
0
Kategorie

Platba a Doprava

Jak mohu svoji objednávku zaplatit?

Platba za objednané zboží u nás probíhá pěti možnými způsoby:

Platba za objednané zboží probíhá:

  • Bankovním převodem na účet vedený u FIO banky. Proforma faktura (není daňový doklad) je zaslána do 20 minut od odeslání objednávky. Po uhrazení proformy se začne objednávka připravovat k expedici. Následující den od odeslání zboží, bude zaslána, na zákazníkův e-mail uvedený v objednávce, faktura-daňový doklad.

 

  • Online platby převodem – přesměrování na přihlášení do banky „ platební tlačítko“
  • Platba ihned on-line kartou - nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Služby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Případné reklamace nebo dotazy k platbám: reklamace@wellmall.cz
  • Hotově při převzetí – dobírka:  řidiči lze platit jak v hotovosti, tak platební kartou (pozor !!! terminál není vždy 100% přítomen u řidiče, existují výjimky, kdy nelze kartou řidiči hradit,….)

 

  • Prodejna v místě sídla firmy: Samozřejmě je možné zboží zaplatit Hotově nebo Platební KARTOU při převzetí na naší prodejně ve Svitávce. (zboží je možné vyzvednout po předchozí telefonické domluvě) Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.

 

Účtování formy  platby :

  • Bankovním převodem                                       -    0,- Kč
  • Online platba převodem nebo kartou                  -    0,- Kč
  • Hotově / KARTOU na prodejně                          -    0,- Kč
  • Dobírkou                                                         -  39,- Kč

Kdy své zboží dostanu?

Dobu dodání jednotlivého zboží najdete přímo u produktu.

Zelená věta vás informuje o Dostupnosti na skladě.

Modrá věta zase o předpokládané Době dodání na Vaši adresu.

Pokud tyto informace pro Vás nejsou jasné a přehledné, informujte se na e-mailu: info@wellmall.cz.


Vyjímečné záležitosti

Může se stát, že vámi vybrané zboží se vyprodá a my dostaneme informaci až po té, co si zboží objednáte. Pokud se stane, že Vámi objednané zboží není skladem u nás ani na skladě našeho dodavatele, budeme Vás o tom co nejdříve informovat.
Snažíme se, aby se tato nepříjemná záležitost stávala co nejméně. Děláme maximum pro to, aby se Vám u nás dobře a pohodlně nakupovalo.


Kolik za dopravu zaplatím?

U každého produktu cenu dopravy vidíte, nic nemusíte zdlouhavě přepočítávat.

Cena za dopravu se odvozuje od celkové váhy zboží z Vaší objednávky.

Při nákupu více položek se cena doprav nesčítá. Sečte se váha jednotlivých produktů a dle výsledné hmotnosti se odvodí cena.
Tento způsob účtování dopravy je dle ceníku Dopravních společností.

Váhu zboží naleznete u konkrétního produktu v záložce Vlastnosti.

Zásilka o váze:

       do  5 kg         199,- Kč      AKCE   150,- Kč
    6 -   15 kg        
299,- Kč     
  16 -   30 kg        
399,- Kč     
  31 -   50 kg         550,- Kč
  51 -   75 kg         710,- Kč
  76 - 100 kg         850,- Kč
101 - 150 kg       1 170,- Kč
151 - 200 kg       1 400,- Kč
201 - 300 kg       1 840,- Kč

 

I u nás je možno využít zaslání zásilky na výdejní místo Zásilkovny.
Cena dopravy balíčku           79,-

Pravidla pro možnost zaslání balíčku touto službou:

Maximální hmotnost zásilky: 5 kg.  
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm

Doručení na výdejnu cca 2-3 pracovní dny.
 

Doplatkové služby

Spedice TopTrans, kterou využíváme nabízí tyto dodatkové služby, které můžete, ale nemusíte využít:

TOPTIME                       Dopolední doručení do 12 hodin

TOP-PRIVAT                   Večerní doručení od 16 - 20 hodin
Možnost využít jen ve městech, kde je depo TopTransu. (Praha, Kralupy nad Vltavou, Kolín, České Budějovice, Strakonice, Cheb, Plzeň, Beroun, Lovosice, Liberec, Ústí nad Labem, Mladá Boleslav, Pardubice, Hradec Králové, Trutnov, Brno, Uherské Hradiště, Hodonín, Třebíč, Svitavy, Jihlava, Olomouc, Rapotín, Studénka, Ostrava)

TOP COMFORT              Výnos zásilky do patra za aktivní asistence příjemce max. 100 kg/ks

TOP COMFORT PLUS     Výnos zásilky do patra bez asistence příjemce max 100 kg/ks


Nedostanu zboží rozbité?

 

Zásilky balíme tak, aby k Vám dorazily v pořádku.

 

Zboží při přebíraní od Dopravních společností si prosím ihned pečlivě

 ZKONTROLUJTE přímo při převzetí.

Zboží při přebíraní od Dopravní společnosti Toptrans si prosím pečlivě ZKONTROLUJTE přímo při převzetí,

balíky přímo při přebírání otevírejte, rozbalujte z originálních obalů a kontrolujte samotné zboží.

Zejména u rozměrnějšího a křehkého zboží

(sprchové kouty a boxy, sprchové panely, veškerá sanitární keramika, vany, kuchyňské dřezy, koupelnový nábytek, ...)

JE TATO KONTROLA NUTNÁ.

Na pozdější reklamace týkající se mechanických poškození způsobených přepravou

a manipulací se zbožím nebude brán zřetel.

Děkujeme za pochopení.

 

U dopravní společnosti GLS jsou podmínky pro převzetí následující:

GLS přijímá k přepravě zásilky v uzavřeném a neporušeném obalu, aniž kontroluje jejich obsah.

V tomto stavu také zajistí jejich dopravu k příjemcům, tj. v uzavřeném obalu a bez kontroly obsahu.

V případě jakéhokoliv viditelného poškození zásilky nebo obalu umožní GLS příjemci, aby ihned po doručení zkontroloval obsah zásilky.

Výsledek této kontroly je doručujícím řidičem zaznamenán do Zápisu o škodě sepsaného společně s příjemcem. Zápis o škodě není uplatněním nároku na náhradu škody.

Zjevné porušení nebo poškození obalu může být rozporováno nejpozději při přebírání zásilky.

O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán Zápis o škodě na formuláři GLS. V případě škody, která není při doručení zjevná, vznikne oprávněný nárok na náhradu pouze v případě, je-li tento nárok předložen Příkazcem GLS v písemné formě do 3 pracovních dnů od doručení nebo vrácení zásilky a pokud byly příčiny poškození prokazatelně na straně poskytovatele služby. Při neporušeném balení zásilky neodpovídá GLS za mechanické, elektrické, nebo elektronické poškození obsahu i když vnitřní balení zásilky bylo dostatečné.

Balíky přímo při přebírání otevírejte, rozbalujte z originálních obalů a kontrolujte samotné zboží.

 

Na pozdější reklamace týkající se mechanických poškození způsobených přepravou a manipulací se zbožím nebude brán zřetel.

Než zboží převezmete tak je pojištěno.

Vaším podpisem při převzetí stvrzujete, že jste PŘEVZALI ZBOŽÍ V POŘÁDKU a bez výhrad!!!

Tím se vzdáváte možnosti využít pojištění, které je v ceně dopravy.
Děkujeme za pochopení.


 

Naši dopravci
Toptrans - využíváme pro koupelnový sortiment a všechny další nadměrné zásilky

GLS - využíváme na drobnější balíčky

PPL - využíváme pouze u výrobků od firmy Arttec

Zásilkovna - využíváme na drobnější balíčky


U každé objednávky Vás e-mailovou a SMS zprávou informujeme o tom, že je vaše zásilka expedována, jakým dopravcem, a kdy Vám zásilku doručí.

Následně v den doručení Vás bude Dopravce znovu telefonicky kontaktovat.

Platební brána ComGate

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace