0
Kategorie

Platba a Doprava

MOŽNOSTI PLATBY

Bankovním převodem
Na účet vedený u FIO banky. Proforma faktura (není daňový doklad) je zaslána do 20 minut od odeslání objednávky. Po uhrazení proformy se začne objednávka připravovat k expedici. Následující den od odeslání zboží, bude zaslána, na zákazníkův e-mail uvedený v objednávce, faktura-daňový doklad.


Online platba převodem
Přesměrování na přihlášení do banky „ platební tlačítko“


Platba ihned on-line kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Služby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Případné reklamace nebo dotazy k platbám: reklamace@wellmall.cz

Dobírkou                                                                                                                                                                                                       39,- Kč
Zboží řidiči uhradíte při převzetí buď hotově nebo platební kartou (pozor !!! terminál není vždy 100% přítomen u řidiče, existují výjimky, kdy nelze kartou řidiči hradit)


Osobní odběr na prodejně 
Samozřejmě je možné zboží zaplatit Hotově nebo Platební KARTOU při převzetí na naší prodejně ve Svitávce. (zboží je možné vyzvednout po předchozí telefonické domluvě) Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.


KDY SVÉ ZBOŽÍ DOSTANU?
Dobu dodání jednotlivého zboží najdete přímo u produktu.

Zelená věta vás informuje o Dostupnosti na skladě.
Modrá věta zase o předpokládané Době dodání na Vaši adresu.

Pokud tyto informace pro Vás nejsou jasné a přehledné, informujte se na e-mailu: info@wellmall.cz.


Vyjímečné záležitosti

Může se stát, že vámi vybrané zboží se vyprodá a my dostaneme informaci až po té, co si zboží objednáte. Pokud se stane, že Vámi objednané zboží není skladem u nás ani na skladě našeho dodavatele, budeme Vás o tom co nejdříve informovat.
Snažíme se, aby se tato nepříjemná záležitost stávala co nejméně. Děláme maximum pro to, aby se Vám u nás dobře a pohodlně nakupovalo.


DOPRAVA

Výrobky jsou řádně zabaleny, před odesláním důkladně zkontrolovány. K zaslání zboží využíváme spolehlivé přepravní společnosti, které garantují včasné dodání a příslušné manipulování se zbožím.

Spolupracujeme s: PPL, Toptrans, GLS, Zásilkovna

PODMÍNKY PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Dopravní společnost

Zboží si prosím pečlivě ZKONTROLUJTE přímo při převzetí.
Balíky přímo při přebírání otevírejte, rozbalujte z originálních obalů a kontrolujte samotné zboží.
Zejména u rozměrnějšího a křehkého zboží (sprchové kouty a boxy, sprchové panely, veškerá sanitární keramika, vany, kuchyňské dřezy, koupelnový nábytek, radiátory) JE TATO KONTROLA NUTNÁ.

Na pozdější reklamace týkající se mechanických poškození způsobených přepravou a manipulací se zbožím nebude brán zřetel.

 

Dopravní společnost 

GLS přijímá k přepravě zásilky v uzavřeném a neporušeném obalu, aniž by kontroloval jejich obsah.
V tomto stavu také zajistí jejich dopravu k příjemcům, tj. v uzavřeném obalu a bez kontroly obsahu.

V případě jakéhokoliv viditelného poškození zásilky nebo obalu umožní GLS příjemci, aby ihned po doručení zkontroloval obsah zásilky. Výsledek této kontroly je doručujícím řidičem zaznamenán do Zápisu o škodě sepsaného společně s příjemcem. Zápis o škodě není uplatněním nároku na náhradu škody.

Zjevné porušení nebo poškození obalu může být rozporováno nejpozději při doručení zásilky.

O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán Zápis o škodě na formuláři GLS.
V případě škody, která není při doručení zjevná, vznikne oprávněný nárok na náhradu pouze v případě, je-li tento nárok předložen Příkazcem GLS v písemné formě do 3 pracovních dnů od doručení nebo vrácení zásilky a pokud byly příčiny poškození prokazatelně na straně poskytovatele služby. Při neporušeném balení zásilky neodpovídá GLS za mechanické, elektrické, nebo
elektronické poškození obsahu i když vnitřní balení zásilky bylo dostatečné.

Děkujeme za pochopení.

Na pozdější reklamace týkající se mechanických poškození způsobených přepravou a manipulací se zbožím nebude brán zřetel. Než zboží převezmete tak je pojištěno.

Vaším podpisem při převzetí stvrzujete, že jste PŘEVZALI ZBOŽÍ V POŘÁDKU a bez výhrad!!! Tím se vzdáváte možnosti využít pojištění, které je v ceně dopravy. Děkujeme za pochopení.

U každé objednávky Vás e-mailovou a SMS zprávou informujeme o tom, že je vaše zásilka expedována, jakým dopravcem, a kdy Vám zásilku doručí.

Následně v den doručení Vás bude Dopravce znovu telefonicky kontaktovat.


CENA ZA PŘEPRAVNÉ
Cena přepravného u objednaného zboží se liší v návaznosti na váze přepravovaného zboží. Váha se sčítá. Cena se stanovuje dle ceníku přepravní společnosti.

Příklad: Při koupi zboží o váze 6 kg zaplatíte 299,-. Pokud koupíte 5 ks zboží nebude to 5x299,-, ale bude to 30 kg zásilka tudíž zaplatíte 399 Kč. Při jakékoliv nejasnosti nás prosím kontaktujte.

Zásilka o váze:

do 5 kg  199,- Kč      AKCE 150,- Kč
6 - 15 kg            299,- Kč
16 - 30 kg          399,- Kč
31 - 50 kg          550,- Kč
51 - 75 kg          710,- Kč
76 - 100 kg        850,- Kč
101 - 150 kg   1 170,- Kč
151 - 200 kg   1 400,- Kč
201 - 300 kg   1 840,- Kč
301 - 400 kg   2 210,- Kč

Váhu naleznete u konkrétního produktu v záložce Vlastnosti.

 

ZÁSILKOVNA                                                                                                                               79,- Kč
Doručení na výdejnu cca 2-3 pracovní dny.

Pravidla pro možnost zaslání balíčku touto službou:
Maximální hmotnost zásilky: 5 kg 
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm


DOPLATKOVÉ SLUŽBY SPEDICE TOPTRANS
Spedice Toptrans, kterou využíváme nabízí tyto dodatkové služby, které můžete, ale nemusíte využít:

TOPTIME - Dopolední doručení do 12 hodin.

TOP PRIVAT - Večerní doručení od 16 - 20 hodin.
Možno využít jen ve městech, kde je depo Toptransu. (Praha, Kralupy nad Vltavou, Kolín, České Budějovice, Strakonice, Cheb, Plzeň, Beroun, Lovosice, Liberec, Ústí nad Labem, Mladá Boleslav, Pardubice, Hradec Králové, Trutnov, Brno, Uherské Hradiště, Hodonín, Třebíč, Svitavy, Jihlava, Olomouc, Rapotín, Studénka, Ostrava)

TOP COMFORT - Výnos zásilky do patra za aktivní asistence příjemce max. 100 kg/ks.

TOP COMFORT PLUS - Výnos zásilky do patra bez asistence příjemce max 100 kg/kg.

Platební brána ComGate