Jak nakupovat
Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.
Hledání zboží
Někdo se po obchodě rád toulá, jiný jde přímo.
Pokud patříte do první skupiny, otevřete si hlavní menu našeho obchodu tlačítkem vlevo
rozbalí se Vám nabídka jednotlivých kategorií
Jestliže už víte, co chcete, můžete použít přímé vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.
Těžko se rozhodujete? Pomůžeme Vám – napište nám na náš online-chat vpravo dole.
Košík
1. Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka PŘIDAT DO KOŠÍKU.
2. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
3. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (můžete je libovolně měnit) a cenu s DPH.
Nakupování
Nakupovat můžete jako:
-
Nový zákazník, pokud nakupujete na našem e-shopu poprvé máte dvě možnosti. Nakupovat můžete bez registrace nebo se jednoduše pod svým e-mailem a Vámi zvoleným heslem zaregistrujte.
-
Registrovaný zákazník, pokud jste již na našem e-shopu nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Přihlaste se. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám nové na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
E-mail slouží pro veškerou komunikaci mezi námi a Vámi ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit. Telefonní číslo předáváme dopravci, který Vás bude kontaktovat, jakmile zboží poveze na Vámi uvedenou adresu doručení.
Doprava a platba
Podle váhy objednávky vám bude účtována doprava. Jejich úplný přehled najdete na stránce Platba a Doprava.
Cenu dopravy naleznete u každého produktu přímo na stránce.
Zboží z objednávky si můžete nechat doručit Kurýrní službou nebo si ho můžete vyzvednout na našem výdejním místě ve Svitávce. (pouze po předchozí výzvě)
Platbu lze provést bezhotovostním převodem na účet u FIO banky. Platit lze hotově dopravci při doručení zboží nebo při osobním převzetí.
Shrnutí a odeslání objednávky
Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje vpořádku, pokračujte stisknutím tlačítka Pokračovat. Pokud chcete ještě něco změnit, vraťte se tlačítkem Upravit obsah košíku.
Tlačítkem Dokončit objednávku se odešle potvrzení na Vámi zadanou e-mailovou adresu.
Hodí se vědět
-
O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem nebo SMS. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás e-mailem: info@levna-koupelna.cz nebo telefonicky na čísle: 777 633 902.
-
Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží, které již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě neprodleně e-mailem informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.
Změny v objednávce
Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést tím, že napíšete na náš e-mail: info@levna-koupelna.cz. Změnu potvrdíme zpětně na váš e-mail.
Změna objednaného modelu zboží
V již potvrzené a odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Napište nám proto dodatečně na e-mail: info@wellmall.cz, kterou položku z objednávky chcete vyměnit a za jaký produkt.
Změna v čase a způsobu dopravy
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při napsání do poznámky.
Kontaktujte nás
Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.