0
Kategorie

3 ZÁSADNÍ CHYBY PŘI NÁKUPU DVEŘÍ DO NIKY

10.10.2023 08:41

Rozhodly jste se přečíst tento článek ? Znamená to, že stojíte před rozhodnutím, které ovlivní vaše další užívání koupelny i na několik let.

Pojďme se tedy společně podívat na 3 nejčastější chyby, kterých se lidé dopouští při nákupu sprchových dveří. Určitě pozorně čtěte ještě před nákupem, vyplatí se vám to.

 

1. Nikdy nekupujte dveře dříve, dokud nebude hotová nika

Naše reklamační oddělení se s touto chybou setkává poměrně často, zákazníci velikost niky odhadují (dokonce odhadují i zkušení instalatéři) ze strachu, že zrovna skončí nějaká časově limitovaná akce, nebo že na ně „nedejbože nevyjde“, než niku dodělají. Zde doporučujeme zavolat na naši infolinku a ověřit si dostupnost. Naše dveře a sprchové kouty jsou dlouhodobě zařazeny v sortimentu, vyprodané kusy většinou v dalším závoze doplňujeme.

Síla lepidla i obkladu se mohou lišit ve vašem odhadu a problém (který samozřejmě nechcete a nemáte na něj čas) je na světě. Reklamace bohužel nemůže být uznána, jelikož se nejedná o výrobní vadu. Vratky vám podle zákona e-shop musí vzít zpět (do 14 dnů od nákupu), ale není to tak jednoduché. Uvědomte si, že se nejedná o tričko nebo o knihu, nýbrž o skleněné dveře, pro které je další cesta spedicí nežádoucí a může dojít k poškození. Celý tento proces je nepříjemný pro obě strany.

Doporučení : „trpělivost růže přináší

2. Vždy si popisek u každých dveří přečíst až do konce

Chybička se vloudila. Nechtěl se vám číst popis produktu a jeho parametry u dveří a nyní se divíte, že dveře mají přesně o jeden celý centimetr víc než vy potřebujete. Celý popis proto pečlivě prostudujte. V popisu je i mnoho jiných důležitých informací, které pro vás mohou být stěžejní: síla skla, druh skla, úpravy z výroby, vzhled profilů, příslušenství atd. Pečlivým přečtením se vyhnete problému s vratkou.

Doporučení : „dvakrát měř, jednou řež

3. Neobjednávejte firmu nebo instalatéra, dokud nemáte dveře fyzicky doma

Produkty, které máme skladem se doručují zpravidla do 24 hodin. Bohužel se někdy stane, že spedice nedoručí v avizovaném termínu. Proč se zásilka opozdí? Pravda je taková, že jsme jenom lidi, to je celé. Zcela výjimečně nemůže spedice doručit z důvodu technických (porouchané vozidlo během cesty, nehoda na trase,…), z důvodu klimatických (zejména v zimním období odklid sněhu, kalamita, povodně,…) také zde hraje roli i lidský faktor (při nakládce poškozeno řidičem - prostě jenom uklouzl, při vykládce ťuknuto o schod, nabráno vozíkem a proraženo radlicí,...). Nebo toho prostě bylo hodně a nestihlo se vyskladnit - což se opravdu snažíme minimalizovat, aby vaše zásilka dorazila v řádném termínu. Je jasné, že tyto argumenty v danou chvíli slyšet nechete, bohužel ale tyto důvody zpoždění zásilky nejdou ovlivnit.

Samozřejmě firma, které od samého rána čeká na dveře, aby je mohla namontovat se nedočká, ale čas, který u vás strávila zaplatit chce. Poté dojde k nepříjemným hovorům na naši linku, kde si operátorky vyslechnou, že je chyba na naší straně.

Doporučení : „Dočkej času jako husa klasu.“

Doufáme, že pro vás byly tyto rady užitečné, opravdu se snažíme pro vaši spokojenost s našimi produkty udělat maximum. Ještě jedna prosba na závěr. Objednáte-li si naše produkty, prosím,  očekávejte zásilku do 24 hodin. Pokud se staně, že náhodou nebudete v termínku, kdy dveře budou doručvat, volejte prosím ihned na naši infolinku nebo přímo na spediční firmu a požádejte o přeložení termínu doručení.

Děkujeme

Váš WellMall

Platební brána ComGate